Biserica Sf Nicolae

Situata in Militari, langa Cora Lujerului, biserca Sf. Nicolae va asteapta cu drag. Aici puteti invata sah, puteti face experiente de fizica, puteti sa fiti actori...., toate acestea dupa slujba.

joi, 23 decembrie 2010

O zi

O zi. Atat. Si totusi simt ca nu mai pot. Vreau sa vad ce cadouri primesc (si sa ma joc cu ele). Atat. Ajunul Ajunului Craciunului. Am facut cozonaci cu mama, am impodobit bradul si altele asemenea. Ce mai, zarva mare. Si totusi, nu imi mai gasesc locul. Simt ca imi vine sa da buzna in cadouri, unde or fi ele ascunse. Of! Niciodata nu mi-a placut supansul. " Daca nu primesc chestia aceea!?" Mereu aceleasi intrebari, in acelasi moment al anului, la acelasi copil. Eu. Si unii dintre voi, bineinteles. Va rog sa imi scrieti la comentarii ce ati primit de Craciun si daca va bucurati sau nu. Si daca ati fi vrut altceva, desigur.

Cam atat pentru azi.

Ilinca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu